ჩვენ შესახებ

სსიპ – საჯარო სამსახურის ბიურო წარმოადგენს საჯარო სამსახურის მართვის ცენტრალიზებული სისტემის ნაწილს, რომლის უფლებამოსილებების განსაზღვრულია ,,საჯარო სამსახურის შესახებ“ საქართველოს კანონით, ,,საჯარო დაწესებულებაში ინტერესთა შეუთავსებლობისა და კორუფციის შესახებ“ საქართველოს კანონითა და მოქმედი კანონმდებლობით.

სსიპ – საჯარო სამსახურის ბიურო წარმოადგენს საჯარო სამსახურის მართვის ცენტრალიზებული სისტემის ნაწილს, რომლის უფლებამოსილებების განსაზღვრულია ,,საჯარო სამსახურის შესახებ“ საქართველოს კანონით, ,,საჯარო დაწესებულებაში ინტერესთა შეუთავსებლობისა და კორუფციის შესახებ“ საქართველოს კანონითა და მოქმედი კანონმდებლობით.

ელექტრონული სწავლების უპირატესობები

22.06.2023

სსიპ საჯარო სამსახურის ბიურო, რომლის მიზანია საქართველოში ადმინისტრაციული და საკანონმდებლო პოლიტიკის, აგრეთვე საჯარო მმართველობის ეფექტური  რეფორმის დანერგვა, ახორციელებს საჯარო სამსახურების ადამიანური რესურსის მართვის სისტემების გაუმჯობესებას და ელექტრონული მმართველობის პროექტების შემუშავებას.  ზემოხსენებული მიზნების მისაღწევად, საჯარო სამსახურის ბიურო ახორციელებს საჯარო სამსახურების წარმომადგენლების პროფესიულ განვითარებას მრავალმხრივი სატრენინგო პროგრამებისა და კურსების საფუძველზე, რომელთა საჭიროებაც…

დისკრიმინაცია განსხვავებული მოსაზრებებისთვის საჯარო სამსახურში- როგორია სახალხო დამცველის პრაქტიკა?

ბოლო პერიოდში საჯარო სივრცეში ხშირად გვესმის განსხვავებული მოსაზრებების/პოლიტიკური შეხედულებების საფუძველზე საჯარო მოხელეების სამსახურიდან გათავისუფლებისა თუ დისკრიმინაციული მოპყრობის სხვაგვარი შემთხვევები.  საჯარო თანამდებობის დაკავების უფლება, შრომის უფლება, არ გულისხმობს მხოლოდ დასაქმების, შრომის სამართლიანი ანაზღაურებისა და სათანადო პირობების უფლებას. შრომის უფლების განუყოფელი კომპონენტია დასაქმებულის უფლება უზრუნველყოფილი იყოს შრომის მაქსიმალურად უსაფრთხო და ჯანსაღი გარემოთი. აღნიშნული…

მოხელის პროფესიული განვითარების სახელმძღვანელო

მოხელის პროფესიული განვითარება

178
მომხმარებელი
17
ონლაინ კურსი
50+
პროვაიდერი
მართვა და ლიდერობა
საარჩევნო კამპანია და ადმინისტრაციული რესურსი
საჯარო პოლიტიკის დაგეგმვა, მონიტორინგი და შეფასება
შშმ პირები საჯარო სამსახურში – როგორ შევქმნათ თანასწორი სამუშაო გარემო?
V2 თანამედროვე ლიდერობა საჯარო სამსახურში კოპირება 1
Test Course
თანამედროვე ლიდერობა საჯარო სამსახურში
საარჩევნო პროცესებში ადმინისტრაციული რესურსის არამართლზომიერად გამოყენების პრევენცია და რეაგირება დარღვევებზე
მოდული #1 – პოლიტიკის წარმოების სამართლებრივი ჩარჩო საქართველოში ნაკადი 1
მოდული #2 – პოლიტიკის დოკუმენტები ნაკადი 1
მოდული #3 – პოლიტიკის წარმოების ციკლი ნაკადი 1
მოდული #4 – საჯარო კონსულტაციები და დაინტერესებულ მხარეთა ჩართულობა ნაკადი 1
მოდული #5 – მტკიცებულებებზე დაფუძნებული პოლიტიკა: მტკიცებულების სახეები და მონაცემთა წყაროები ნაკადი 1
მოდული #6 – სიტუაციის ანალიზი და მისი მართვის ინსტრუმენტები ნაკადი 1
მოდული #7 – ლოგიკური ჩარჩოს შემუშავება: ხედვა, პრიორიტეტები, მიზნები და ამოცანები ნაკადი 1
მოდული #8 – ინდიკატორების შემუშავება: ინდიკატორის სახეები, დონეები და მახასიათებლები ნაკადი 1
მოდული #9 – პოლიტიკის ალტერნატივების ანალიზი და ოპტიმალური გადაწყვეტილების ძიება: მრავალკრიტერიუმიანი ანალიზი ნაკადი 1
მოდული #10 – ეკონომიკური შეფასების ინსტრუმენტები ოპტიმალური გადაწყვეტილების განსასაზღვრად ნაკადი 1
მოდული #11 – სამოქმედო გეგმის შემუშავება ნაკადი 1
მოდული #12 – ბიუჯეტირება ნაკადი 1
მოდული #13 – პოლიტიკის განხორციელებისა და კოორდინაციის მექანიზმები ნაკადი 1
მოდული #14 – მონიტორინგი: არსი, განხორციელების ვადები, ანგარიშების სახეები და ინსტრუქციები ნაკადი 1
მოდული #15 – შეფასება (შემდგომი ex-post): ტიპები, მასშტაბი, კრიტერიუმები და ანგარიშგების ინსტრუქციები ნაკადი 1
შშმ პირები საჯარო სამსახურში – როგორ შევქმნათ თანასწორი სამუშაო გარემო?

პროფესიული განვითარება ორგანიზაციაში უწყვეტი
პროცესია. საჯარო დაწესებულების სამუშაო პროცესები, პროცედურები, ინსტრუქციები, ელექტრონული
ტექნოლოგიები მუდმივად ახლდება. იცვლება დაწესებულების სტრუქტურა და ფუნქციებიც, რომლებიც
ხშირად ახალი ორგანიზაციული მიზნების/ოპტიმიზაციის საჭიროების შესაბამისად ფართოვდება ან/და
გადაიხედება. დაწესებულებებს მუდმივად უჩნდებათ
ახალი გამოწვევები, რაც მოითხოვს ახალ დამატებით
ინფორმაციასა და განსხვავებულ სამუშაო მიდგომებს. ამ კონტექსტში ძალზე მნიშვნელოვანია, მოხელე და საჯარო დაწესებულება ზრუნავდნენ ცოდნის,
კომპეტენციების, პროფესიული, ტექნიკური და სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარებაზე.

საჯარო სამსახურის რეფორმის ფარგლებში დამტკიცდა და ამოქმედდა ახალი კანონი საჯარო სამსახურის
შესახებ, რომელიც განახლებულ რეგულაციებს აწესებს ადამიანური რესურსების მართვის სფეროში. ერთერთი მნიშვნელოვანი სიახლე მიზნად ისახავს მოხელის პროფესიული განვითარების ხელშეწყობას და ამ
თვალსაზრისით საჯარო დაწესებულების გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფას.

ყოველი საჯარო დაწესებულების ადამიანური რესურსების მართვის ერთეული
ვალდებულია, შეადგინოს მოხელის პროფესიული განვითარების ყოველწლიური
გეგმა. გეგმა შედგება პროფესიული განვითარების საჭიროებების განსაზღვრისას
მიღებული მონაცემების საფუძველზე.
პროფესიული განვითარების გეგმის ფორმა საერთოა ყველა საჯარო დაწესებულებისთვის და ის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტით
დამტკიცებულია საჯარო სამსახურის ბიუროს უფროსის მიერ.

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.